Servicii de branding:

Creație de Nume​ (Naming)

Logo Design

Stationary Design

Brand Book

Package Design

Web Design

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

Servicii de comunicare:

Promovare 360

Social Media Management

Publicitate (Advertising)

Creatie de text (Copywriting)

POSMs

© 2019 Logo Bigger

Agentie de branding si comunicare

Bigger Brands, Bigger Sales ™

Întregul continut al site-ului logobigger.ro

aparține Logo Bigger.

Promoveaza-ti brandul!

Suntem dedicati cresterii vanzarilor clientilor nostri. Obtinem rezultate prin actiuni de promovare offline si online. Avem resursele strategice si creative pentru a implementa actiuni de comunicare adaptate obiectivelor tale.

Puterea de a vinde a unui text bine scris

Puterea unui text bine scris este nepretuita. De aceea, in comunicarea pe care o facem pentru client, calitatea scrierii textului este esentiala.

 

Un text despre descrierea unui produs, a unui serviciu sau a unei companii nu se scrie la voia intamplarii. Are in spate o strategie de comunicare solida si anumite claimuri (afirmatii ale brandului) de care tinem cont si pe care le urmarim de-a lungul intregii comunicari.

Scrierea unui text publicitar are cateva reguli care se respecta indiferent de mediul de comunicare, online sau offline.

 

Apar apoi nuantarile si regulile din ce in ce mai matematice ale comunicarii digitale (copywriting digital) de care tinem seama. Mai multe informatii gasesti aici.

Copywritingul clasic pentru un material tiparit este diferit de copywritingul digital, dar nu poti ignora regulile niciunuia in atingerea obiectivelor tale de comunicare.

Un text bine scris are forta unui bun om de vanzari

Un text bine scris are forta unui bun om de vanzari. Aceasta afirmatie este atat de adevarata incat tu, ca proprietar de business sau ca administrator, ar trebui sa tii cont si sa-i acorzi importanta cuvenita.

 

A face un leaflet, spre exemplu, nu inseamna ca pui pe el o poza si un numar de telefon, pe motivul ca acel material este un consumabil. Cel interesat de produsul sau de serviciul tau va citi cu atentie informatia si va cauta in text beneficiile produsului sau serviciului pe care il oferi.

Textele bine scrise sunt bine argumentate

Scrierea unui text bun si argumentarea acestuia pornesc de la intelegerea produsului sau serviciului pe care il promovam si a publicului sau tinta, doua elemente definitorii pentru a transforma orice material scris intr-un om de vanzari.

Pentru intelegerea deplina a produsului sau serviciului, pe langa informatiile primite de la client, copywriterii Logo Bigger intreprind propriile cercetari si interviuri cu consumatorii, inainte de a se apuca de creatia conceptului sau a textului. Prin cercetare culegem insight-urile de folosire sau de utilizare a produsului, beneficiile percepute de consumator precum si motivatiile de achizitie ale acestuia.

La Logo Bigger credem cu tarie ca intelegerea consumatorului si capacitatea de a culege insight-urile potrivite pot duce la gasirea acelor motive credibile ale produsului (RTB-uri) si a argumentelor de vanzare care sa determine o actiune de cumparare din partea publicului tinta.

Serviciile de creatie de text (copywriting) oferite de Logo Bigger

In comunicarea unui brand alegem si recomandam clientilor intotdeauna copywritingul acelor materiale care servesc cel mai bine promovarii brandului catre un anumit public-tinta in vederea atingerii obiectivelor de business specifice.

Serviciile noastre de creatie de text pornesc de la comunicarile concise pentru print, outdoor, poster, leaflet sau alte materiale de promovare folosite la punctele de vanzare: shelf talkere, ceiling hangere, neck hangere. 

Toate aceste comunicari au in comun cateva elemente esentiale de maxima importanta pentru brand: line-ul de pozitionare, headline-ul si sloganul (cunoscut, de asemenea, ca: end line sau tag line), claim-uri si propunerea unica de vanzare (USP-ul brandului, engl. Unique Selling Proposition).

Atat pentru afacerile B2C, cat si pentru cele de tip B2B exista o serie de materiale care ajuta in prezentarea si vanzarea produselor sau serviciilor: cataloage de produs, newslettere, scrisori de vanzare, texte de e-mailing, advertoriale, texte specializate de content marketing.

Orice material pe care il scriem este pe limba publicului tinta, pastrand particularitatile slang-ului (jargonului) specializat al domeniului.

Copywritingul digital

Copywritingul digital are propriile reguli, de aceea il vom prezenta intr-o sectiune separata, dedicata comunicarii digitale. De retinut, atat pentru profesionistii din marketing, cat si pentru proprietarii de business, este faptul ca:

  • un copywriter digital stapaneste perfect limba in care scrie, are o cultura solida si diversa, nu este doar un geek care face programare si vorbeste intr-un slang de neinteles (cel care nu se poate face inteles cu RTB-uri pe limba ta, nu o va face nici pe limba consumatorului tau).

  • stapaneste copywritingul clasic si ii cunoaste bine mecanismele

  • face diferenta intre un concept si o executie (cei mai multi nu o fac)

  • are notiuni solide de branding, marketing si vanzari

  • poate insoti un consumator in toate etapele "vietii de consumator"

  • stie sa scrie impecabil un headline, o metadescriere, un titlu meta, o descriere meta sau un URL prietenos​

  • cunoaste regulile indexarii SEO in page, de aceea poate sa scrie texte de content consistente

  • identifica fara dificultate cuvintele-cheie si stie unde sa le foloseasca

  • nu se sperie de textele de 300-500 sau 700 de cuvinte (cei mai multi cedeaza nervos)

  • stie ce este un call to action si il poate sintetiza intr-un snippet pentru a genera trafic ​

  • gandeste vizual si poate crea un infografic, poate scrie un eBook

  • poate scrie atat pentru un consumator, cat si pentru un robot 

  • poate sa interpreteze cu usurinta un panou de insight-uri

  • poate sa genereze usor un plan de postari care sa nu plictiseasca

  • intelege ce inseamna sa scrii toate textele unui site de prezentare sau ale unui site comercial, din header pana in footer, la contact

  • are imaginatia si determinarea de a duce la bun sfarsit un proiect cu viziune, generand lead-uri si vanzari.

  • are viziunea si stiinta de a indexa o singura pagina sau un intreg site.​