Branding ProHumano
“Omul este măsura tuturor lucrurilor” spune Protagoras,
iar ProHumano+ își dorește să susțină omul în toate activitățile sale.
Pro humano înseamnă pentru oameni. Adăugându-i-se simbolul grafic + acestui nume,
s-a născut imediat reprezentarea textuala a ideii din spatele brandului:
Totul pentru oameni. Și ceva în plus.
Am ales pentru dezvoltarea logo-ului un font geometric,
regulat, rotunjit la colțuri, simetric și cadențat, care să ofere încredere și sprijin,
care să fie lizibil și integrabil: Nexa Bold.
Litera “o” este un cerc perfect,
detaliu ce ni s-a părut relevant în alegerea acestui font.
De altfel, perfecțiunea cercului a fost inglobată și mai mult în definitivarea logo-ului:
am adaugat scrisului o serie de cercuri concentrice, în degrade, care expandează
din chiar ultimul “o” al numelui de brand.

ArtroDinamic ajută în cazul durerilor articulare.
Acea durere care îți îngrădește mobilitatea. De aceea am asociat produsul
cu culoarea roșie.
HepatoDefence a primit culoarea verde.
Am mers pe o paleta de culori calde, îmbietoare, care alină și care nu sunt niciodata violente. HepatoDefense regenerează celulele ficatului
și ajută la menținerea sănătății acestuia.
SpineDinamic cunoaște fiecare detaliu al durerii de spate.
SpineDinamic îți redă echilibrul. Albastrul SpineDinamic este unul stabil,
reconfortant și persistent. La fel ca ajutorul pe care-l oferă produsul.
Am ilustrat perfecțiunea corpului uman
până în cel mai mic detaliu, împreună cu regizorul Daniela Apostol
și cu fotograful Matei Buță cu care am pus la cale o filmare cu dansatori profesioniști. Fiind o artă bazată pe echilibru și delicatețe,
baletul a fost alegerea ideală.