

Rebranding Prisum
Fondată în anul 1994,
Prisum este o companie pharma cum nu sunt multe.
Cum așa? Simplu. În centrul modelului de business se află omul.
Omul, cu ale sale împerfecțiuni perfecte,
cu idealurile și sensurile sale.
Prisum a evoluat foarte spectaculos
și a avut nevoie de un proces de rebranding pentru a alinia identitatea
companiei cu valorile și noul stadiu de dezvoltare a afacerii.
O NOUA IDENTITATE VIZUALA
In nature, nothing is perfect and everything is perfect.
Alice Walker
Procesul de rebranding a început cu o cercetare.
Am discutat cu angajații cheie ai companiei. Am înțeles ca Prisum are o filosofie aparte. Se dedică oamenilor și respectă natura, în toate formele ei. Că sunt dedicați vieții, în mod natural.
Ne-au vorbit cu entuziasm despre preocuparea lor legata de sănătatea oamenilor
și despre importanța plantelor în compoziția produselor.
Știm cât de important e ca identitatea vizuală să reflecte valorile unei companii. Astfel, natural a căpătat un dublu-sens: naturală e compoziția produselor, naturală e și grija față de semeni și natură. Așa s-a născut sloganul: Dedicated to life. Naturally.
Secvența Fibonacci a inspirat atât conceptul cât și logoul.
Secțiunea de aur, sau raportul de aur, apare peste tot în natură – de la aranjamentul frunzelor, la șabloanele petalelor unei flori și până la falangele mâinii umane.
Raportul de aur ne arată cât de minuțioasă și atentă e natura în procesul său de creație.
Geometria perfectă a naturii ne-a fost sursa de inspirație.
BRANDING PENTRU UN SEDIU FRESH
The key to an ideal workplace, in one hyphenated word, is this: self-awareness.
Neil Blumenthal
Odată ce am stabili noua identitate Prisum,
am vrut să o facem cunoscută, în primul rând, celor ce lucrează aici.
Așa am început proiectul de rebranding al sediului. Am avut în minte criterii estetice
și de comunicare a unei filosofii de corporație.


A fost un proiect la care am lucrat cu drag,
știind că totul a pornit de la oameni și de la dorința de a le oferi un spațiu frumos în care să-și petreacă orele de lucru. Am transformat un spațiu monoton în ceva care strigă “Noi suntem Prisum!” de cum deschizi ușa.
În plus, oamenii au nevoie de o filosofie care să-i ghideze.
Au nevoie de un set de valori care să-i reprezinte și să le defineasca munca.
Prin proiectul de rebranding, Prisum și-a stabilit o identitate corporate care
se potrivește cu setul lor de valori - Curaj, Pasiune, Inspirație.


Ne-am folosit de un set de culori care sa exprime precizie și tehnologie,
dar care să mențină și o notă de prospețime: albastru, verde și alb.
Am adăugat și ceva verdeață în mix pentru că, până la urmă,
ce e un sediu cu motive naturale fără niște plăntuțe adorabile în decor?
Plus că am învățat că hortensiile nu-s plante de interior. (:

UN COLT AL COCORILOR
Looking back at my cranes, I can, at a glance, remember at least a tiny detail about the day in which it was made.
And that makes me emotional, but also extremely thankful.
Cristian Marianciuc, Icarus.Mid.Air
Panoul cu cocori este primul proiect social din noul sediu Prisum.
Cocorii din origami sunt realizați de artistul român Cristian Marianciuc care, in 2015, a pornit un proiect ambițios - un cocor din origami pe zi, în fiecare zi din an. A fost gândit ca un jurnal vizual, care să amintească de sentimentele și trăirile unei zile din viața artistului.

Am colaborat cu fotograful Matei Buță, pentru a surprinde cocorii în cel mai mic detaliu.
Sediul Prisum a primit astfel un colțișor în care fotografiile superbe se imbină cu delicații cocori care parcă zboară în lumina soarelui.
Proiectul e menit să inspire și să minuneze.
Oricine ar păși în sediul Prisum, e incurajat să facă ceva bun pentru lume,
pentru oameni sau chiar pentru sine însuși.