Servicii de branding:

Naming

Logo Design

Stationary Design

Brand Book

Package Design

Web Design

Întregul continut al site-ului logobigger.ro

aparține Logo Bigger.

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

© 2020 Logo Bigger

Agentie de branding si comunicare

Bigger Brands, Bigger Sales ™

Preistoria logotipului

Actualizată în: 31 Iul. 2019


Primele simboluri vizuale vin din perioada preistorică a omenirii, de acum 30 - 40.000 de ani. Picturile rupestre sunt o formă de comunicare simbolică preistorică. Reprezentarea animalelor pe pereții de stâncă ai peșterii oferindu-le oamenilor un ascendent înainte de a porni la vânătoare.



Evul Mediu


Însemnele heraldice de pe scuturile armatelor din evul mediu sunt și ele precursoarele logotipurilor moderne.

Stilul lor încărcat de tradiție se regăsește și în ziua de azi, mai ales în identitatea orașelor sau a instituțiilor care vor să comunice o moștenire istorică însemnată.


Revoluția industrială


Odată cu începutul revoluției industriale, la începutul anilor 1800, apare producția de bunuri în masă și comercializarea lor în toată lumea.


Produsele care beneficiază de o percepție superioară a calității pot fi vândute la un preț mai mare. Astfel apare nevoia producătorilor de a-și diferenția mărfurile. Brandul devenind o modalitate de confirmare a unei calități specifice pentru consumatori. Apare valoarea adăugată a brandului.


Primele mărci înregistrate apar în jurul anilor 1870 pentru a face imposibilă crearea de către competiție a unor produse similare.


Odată cu revoluția industrială apare necesitatea unor însemne care să fie funcționale la nivel global. Logotipurile sunt legate de stilurile artistice ale vremii în care au fost create.








Logotipurile din perioada de început a epocii industriale poartă amprenta stilului dominant al epocii, Art Nouveau.


Alphose Mucha Poster