
Rebranding Pieptosu
Am realizat acest proiect de rebranding pentru marca Pieptosu'
pentru a crește valoarea unui produs de calitate aflat în portofoliul unui producător român de carne de pui. Fraher Distribution.

Pieptosu' înseamnă prospețime și pasiune pentru gătit.
Procesul de rebranding reflectă aceste cuvinte cheie și stabilește un standard în categoria de branduri proprii pentru carnea de pui.
Cu un design modern,
care îți bucură privirea și printr-o gamă cromatică dominată de nuanțe calde,
Pieptosu’ folosește, pe lângă nota umoristică a numelui de brand
și o strategie centrată pe nevoile consumatorului.
Brand-ul își plasează elementul diferențiator
în alegerea de a transforma o necesitate într-o plăcere, simțită acum
doar de cei pasionați de gătit.

Noua identitate și designul de ambalaj au fost susținute de un mix de comunicare.
Am realizat un site de prezentare, o campanie Pieptosu' pe facebook, setul de materiale de comunicare pentru magazine și un spot radio.

