Strategie de diferențiere

O imagine valorează cât o mie de cuvinte,

așa cum o mâncare gustoasă și apetisantă te poate lăsa fără cuvinte.

Producătorul de legume congelate Olympia a vrut să intre pe piața de legume congelate. O piață foarte concurențială.

Soluția pentru a ne diferenția de mulțimea de ambalaje proaspete

și luminoase a fost să propunem un design minimalist și modern, care evidențiază ingredientele produsului într-un mod natural.

Design-ul minimalist a fost o alegere îndrăzneață.

Am construit un ambalaj care se concentrează pe ingrediente, nu pe mâncarea gătită.

Ne-am bazat pe faptul că gospodinele vor să vadă ceea ce cumpără de la Olympia.

Am ales un negru curat și am pus legumele

așa cum sunt ele din natură, fără E-uri sau coloranți, pentru că vorbim de mâncare,

nu de produse cosmetice. Credem că cel mai bine este să gătești așa cum îți place ție,

așa că nu avem sugestii de prezentare.

 

Nu vrem să păcălim cu imagini de rețete

care nu ies așa ca în poză. Știm că abilitățile culinare ale unora întrec orice fel

de imaginație și că pot găti mai bine decât putem noi exprima.

logo bigger gri.png

Servicii de branding:

Strategie

Creatie de Nume

Logo Design

Materiale personalizate

Brand Book

Design de Ambalaj

Design Rush Accredited Badge-2020.png
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
2017_We_Deliver_White.png

© 2020 Logo Bigger

Agentie de Branding

Bigger Brands, Bigger Sales ™

agencyspotter_edited.jpg

© Continutul logobigger.ro apartine

Logo Bigger.