Creație Nume:

Strategie de Nume,
Creatie de Nume & Slogan,
Definirea Brandului, Misiune, Viziune si Valori
Consultanta Inregistrare Marci
SISTEMUL DE LUCRU
Am creat un sistem de lucru simplu și eficient,
astfel încât afacerea ta să aibă o identitate profesionistă, într-un timp
cât se poate de scurt. Completează detaliile proiectului tău,
aprobă resursele necesare și folosește creația.
Fă primul pas!

1. COMPLETEAZĂ BRIEFUL

2. APROBĂ RESURSELE

3. FOLOSEȘTE CREAȚIA
PROCESUL DE CREATIE A NUMELUI
Numele bune vand mai mult,
asa cum numele mai putin bune necesita bugete mai mari
pentru a le promova si a ajuta publicul sa le tina minte.
Pentru a fi bune, numele de produse,
numele de servicii sau numele de companii trebuie sa fie relevante,
sa se diferentieze sa iti plaseze produsul sau serviciul
in categoria in care concurezi.
Sa iti faca produsul sau serviciul dezirabil, sa spuna ceva despre calitatile lui,
sa ofere o perceptie a pretului, sa pozitioneze produsul in mintea potentialului consumator.
Creatia unui nume bun incepe cu o cercetare aprofundata
pe industria in care activezi, pe regiuni si lingvistic. Nu ai risca, probabil, sa ai surpriza ca numele tau sa sune bine in limba romana si sa iti jigneasca publicul dintr-o tara in care vrei sa faci export.
CREATIE DE NUME PENTRU PRODUSE SI SERVICII
Misiunea de a da un nume pentru un produs sau un serviciu
este pe cat de frumoasa, pe atat de plina de responsabilitati. Si asta pentru ca un nume de brand - devine mai cunoscut si mai apreciat de consumatori,
cu cat are o valoare de tranzactionare mai mare.
Cream nume de brand cu stiinta si metoda,
ne asiguram ca se adreseaza publicului tinta si raspundem
pe deplin strategiei clientului.
O data cu intrarea Romaniei in Uniunea Europeana
si cu accentuarea fenomenului globalizarii, numele de produse din orice tara tind sa se comporte international, iar protectia numelor sa se extinda pe teritorii geografice vaste pentru a atinge un public cat mai larg si a lasa deschise usile
exportului de produse si de servicii.
Mai mult, cum oamenii de afaceri incearca sa beneficieze
cat mai mult de puterea unui nume de brand, protejarea numelui se face inclusiv pe clasele conexe, in speranta ca intr-o buna zi numele de brand va mai acoperi
o categorie de produse sau de servicii.
Unele categorii din Clasificarea NISA pentru produse si servicii
sunt extrem de aglomerate, ceea ce duce invariabil la un efort de cercetare si creatie aprofundat si la necesitatea de a cunoaste cat mai bine piata si regulile
de validare si de inregistrare a unui nume.
De aceea ii sfatuim pe proprietarii de business si pe responsabilii
de marketing din companii ca inainte de a da un brief de creatie agentiei
sa consulte cu atentie clasele de produse pentru care comanda creatia numelui.
Abordarea Logo Bigger, in creatia de nume se face cu viziune.
Daca doriti o consultatie in acest sens, avem rugamintea sa ne scrieti
sau sa va programati o intalnire.
NUME PENTRU E-MARKETING
Memorabilitatea si relevanta unui nume de site de prezentare
sau a unui nume pentru un magazin virtual sunt vitale in mediul online.
De aici si dificultatea de a gasi un domeniu liber.
Un nume relevant poate face vanzari mai mari in comertul electronic
atunci cand are in spate o strategie solida si poate diminua cheltuielile de advertising platit. In timp, valoarea lui de vanzare creste si poate depasi usor
valoarea activelor companiei tale.
Peste tot in lume exista nume de domenii
care s-au tranzactionat pentru sume uriase.
VALIDAREA NUMELUI DE CATRE CONSUMATORI
Inainte de a pune un nume pe un ambalaj,
ne asiguram ca numele este validat de catre consumator.
Responsabilitatea pe care ne-o asumam in creatia de nume este atat de mare,
incat nu ne hazardam in a pune un nume pe un produs
inainte de a fi testat pe publicul tinta.
Metodologia pe care o folosim si bateriile de teste
pentru cercetarea numelui asigura clientul ca a facut cea mai buna alegere, ca publicul poate memora usor numele si ca numele place.
NUMELE BUNE TREBUIE PROTEJATE
Pentru a detine un nume bun trebuie sa il protejezi.
Numele de brand poate fi la fel de valoros ca orice alt activ al unei companii.
Protectia unui nume de brand se poate face pe clase de produse si de servicii,
in Romania, in Europa sau global.
Daca produsul sau serviciul tau este unul de export,
ai vrea sa te asiguri ca acest nume va fi relevant si pe piata romaneasca
dar si pe orice alta piata pe care intentionezi sa patrunzi.
In acest sens, cercetarile noastre se desfasoara nu numai pe limba romana,
ci si pe limbi de circulatie internationala, pe clasele de limbi romanice
si germanice, limbi fino-ugrice, limbi slave.
Vei avea de unde sa alegi pentru ca avem experienta in creatia de nume.
Vom duce procesul la bun sfarsit prin inregistrarea si protejarea numelui tau de brand, obtinerea certificatelor de marca si protejarea pe clasele pe care doresti sa activezi.
Vezi Clasificarea produselor si serviciilor
in conformitate cu acordul de la NISA
Serviciile noastre de protectie de nume te scutesc de alergatura pe la ghisee
sau pe la institutiile acreditate. Iti economisim in acest fel timpul pe care il vei putea folosi
mai eficient pentru afacerea ta.