MELISSIMO INSEAMNA PROSPETIME

O SCUMPETE DE PRODUS...

Principala provocare a fost să promovăm un produs nou, primul de genul ăsta din România - un suc natural, făcut doar doar trei ingrediente. Melissimo oferă un boost de vitamina C și minerale esențiale. Până aici, toate bune și frumoase. Numai că ingredientele din care ste făcut Melissimo sunt greu de găsit și costă mult. De aceea sucul se vinde la un preț premium. Și cum vinzi ceva scump cuiva care nu sunoaște categoria?

 

Concentrându-ne pe beneficii, bineînțeles! Melissimo e o bautură naturală, facuta din apa alcalină, miere pură și cătină proaspătă. Asta-nseamnă ca Melissimo e un produs foarte sănătos.

 

Rezultatul e un branding atrăgător și o sticluță adorabilă.

CEVA DULCE

 

Melissimo a luat naștere ca un răspuns la întrebarea “Cum vindem miere, dar altfel?”

Pentru că, vedeți voi, clientul avea deja succes cu un brand de miere (Melarium) însă asta nu a fost destul. S-a vrut mai mult. Mult mai mult. Așa că în atelierul nostru de creație a răsunat o cerință simplă: “Vrem să avem cel mai bun suc de cătina de pe piață!”

Ai cumpăra un produs pe care nu l-ai mai incercat și de care n-ai mai auzit până acum?

Foarte probabil. Dar l-ai cumpăra la un preț premium? 

 

Iar asta a fost principala noastră provocare. Cum îi vinzi ceva unui client care e deja bombardat cu zeci de branduri și logouri în fiecare zi, toate prezentându-se ca sănătoase, fără zahăr,

100% naturale… ai prins ideea.

A fost destul de ușor odată ce ne-am prins cum stă treaba.

Promovăm beneficiile: un suc cu atitudine. No bullshit, no compromise. E facut doar din trei ingrediente și nimic altceva. Sigur, asta vine la pachet cu micul dezavantaj al unui termen scurt de expirare. N-are conservanți ca să-i prelungească durata de viață. Acesta a fost pentru noi un reason to believe - traiește puțin, da’ e all natural, baby.

CEVA ACRISOR

Apoi au venit primele versiuni. N-o să le arătăm aici pentru că, să fim serioși, cine vrea să vadă asta? Dar putem cu siguranță să spunem că eticheta finală nu seamănă deloc cu prima variantă, nici cu cea cu numărul 99...

Încă o provocare a fost dimensiunea propriu-zisă a sticluței și faptul că trebuia să încapă toată informația pe etichetă. 151 de cuvinte pe un recipient de 250 ml. Ne-am tot bătut capul până am venit cu soluția perfectă - un font mic, dar sharp și un call-to-action cât toată sticla.

Ca să te facă să te uiți la ea și să n-o mai uiți.

Am tratat ambalajul ca pe o unealtă de vânzare.

Ceva care te va face să vrei sa citești această etichetă și să cumperi produsul.

Culoarea sucului a fost o bună sursă de inspirație și un tool minunat de marketing.

Raftul de sucuri proaspete de la Mega nu are și portocaliu intens, așa că de ce să nu folosim asta ca pe un avantaj? De aici ne-a venit ideea de a nu acoperi sticla cu o eticheta opacă.

Am lăsat-o transparentă. Am reușit astfel să scoatem în evidență încă un lucru ce diferențiază sticluța de Melissimo de restul concurenței: culoarea vie.

A SE AGITA INAINTE DE A SE CONSUMA...

 

… sau încă un lucru pe care trebuia neapărat să-l avem pe eticheta. Sucul e natural, făcut din fructe adevărate, iar asta înseamnă că va conține pulpă. De obicei, sucurile de acest gen au un call to action care sună cam așa: “A se agita înainte de a se consuma”. Bineînțeles, era prea lung ca să-l includem pe etichetă și să arate și bine, așa că a trebuit să ne adaptăm. “A se agita înainte de a se consuma” a devenit…

AGITA-MA!

 

Îndemnul lung și plictisitor s-a transformat și a devenit sloganul brandului.

Simpatic, nu?

Iar acum, brandul Melissimo a crescut și a devenit un competitor important pe piața sucurilor naturale. Atât de serios încăt acum au puterea de a schimba lumea în bine.

Și au început să facă asta printr-o colaborare cu o școala de fotbal, oferindu-le micilor atleți sucuri naturale. Știm cât de important e ca viitorii campioni să primeasca susținerea și educația de care au nevoie, așa că suntem foarte încântați de această colaborare.

“Colaborarea cu Logo Bigger e un succes. Au știut mereu cum să se adapteze cerințelor și resurselor noastre și cum să ia orice idee, oricât de mică și să o transforme în realitate.

O realitate care acum ne ajută să ne creștem și să ne susținem brandul,”

Cătălin Preotu, Proprietar Melissimo.

logo bigger gri.png

Servicii de branding:

Strategie

Creatie de Nume

Logo Design

Materiale personalizate

Brand Book

Design de Ambalaj

© Continutul logobigger.ro apartine

Logo Bigger.

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

© 2020 Logo Bigger

Agentie de Branding

Bigger Brands, Bigger Sales ™