Creație de Text:

Strategie, 

Texte Reclame Online, Texte Video,

Texte Google Ads, Texte SEO

Texte Site-uri

SISTEMUL DE LUCRU

Am creat un sistem de lucru simplu și eficient,

astfel încât afacerea ta să aibă o identitate profesionistă, într-un timp

cât se poate de scurt. Completează detaliile proiectului tău,

aprobă resursele necesare și folosește creația. 

Fă primul pas!

1. COMPLETEAZĂ BRIEFUL

2. APROBĂ RESURSELE

3. FOLOSEȘTE CREAȚIA

PUTEREA UNUI TEXT BINE SCRIS

Puterea unui text bine scris este nepretuita.

De aceea, in comunicarea pe care o facem pentru client,

calitatea scrierii textului este esentiala.

 

Un text despre descrierea unui produs,

a unui serviciu sau a unei companii nu se scrie la voia intamplarii.

Are in spate o strategie de comunicare solida si anumite claimuri (afirmatii ale brandului) de care tinem cont si pe care le urmarim de-a lungul intregii comunicari.

Scrierea unui text publicitar

are cateva reguli care se respecta indiferent de mediul de comunicare,

online sau offline.

 

Apar apoi nuantarile si regulile

din ce in ce mai matematice ale comunicarii digitale

(copywriting digital) de care tinem seama.

Copywritingul clasic pentru un material tiparit

este diferit de copywritingul digital, dar nu poti ignora regulile niciunuia

in atingerea obiectivelor tale de comunicare.

PUTEREA DE A VINDE

Un text bine scris are forta unui bun om de vanzari.

Aceasta afirmatie este atat de adevarata incat tu, ca proprietar de business sau ca administrator, ar trebui sa tii cont si sa-i acorzi importanta cuvenita.

 

A face un leaflet, spre exemplu,

nu inseamna ca pui pe el o poza si un numar de telefon,

pe motivul ca acel material este un consumabil. Cel interesat de produsul

sau de serviciul tau va citi cu atentie informatia si va cauta in text beneficiile

produsului sau serviciului pe care il oferi.

BRANDINGUL ARE PRIORITATE

In comunicarea unui brand alegem

si recomandam clientilor intotdeauna copywritingul acelor materiale care servesc

cel mai bine promovarii brandului catre un anumit public-tinta in vederea

atingerii obiectivelor de business specifice.

Serviciile noastre de creatie de text pornesc de la

comunicarile concise pentru print, outdoor, poster, leaflet

sau alte materiale de promovare folosite la punctele de vanzare:

shelf talkere, ceiling hangere, neck hangere. 

Toate aceste comunicari au in comun cateva elemente esentiale

de maxima importanta pentru brand: line-ul de pozitionare, headline-ul si sloganul (cunoscut, de asemenea, ca: end line sau tag line), claim-uri si propunerea unica

de vanzare (USP-ul brandului, engl. Unique Selling Proposition).

Atat pentru afacerile B2C, cat si pentru cele de tip B2B

exista o serie de materiale care ajuta in prezentarea si vanzarea produselor

sau serviciilor: cataloage de produs, newslettere, scrisori de vanzare,

texte de e-mailing, advertoriale, texte specializate

de content marketing.

Orice material pe care il scriem este pe limba publicului tinta,

pastrand particularitatile slang-ului (jargonului)

specializat al domeniului.

BRANDINGUL ARE PRIORITATE

In comunicarea unui brand alegem

si recomandam clientilor intotdeauna copywritingul acelor materiale care servesc

cel mai bine promovarii brandului catre un anumit public-tinta in vederea

atingerii obiectivelor de business specifice.

Serviciile noastre de creatie de text pornesc de la

comunicarile concise pentru print, outdoor, poster, leaflet

sau alte materiale de promovare folosite la punctele de vanzare:

shelf talkere, ceiling hangere, neck hangere. 

Toate aceste comunicari au in comun cateva elemente esentiale

de maxima importanta pentru brand: line-ul de pozitionare, headline-ul si sloganul (cunoscut, de asemenea, ca: end line sau tag line), claim-uri si propunerea unica

de vanzare (USP-ul brandului, engl. Unique Selling Proposition).

Atat pentru afacerile B2C, cat si pentru cele de tip B2B

exista o serie de materiale care ajuta in prezentarea si vanzarea produselor

sau serviciilor: cataloage de produs, newslettere, scrisori de vanzare,

texte de e-mailing, advertoriale, texte specializate

de content marketing.

Orice material pe care il scriem este pe limba publicului tinta,

pastrand particularitatile slang-ului (jargonului)

specializat al domeniului.

UN COPYWRITER BUN

Un bun copywriter

stapaneste perfect limba in care scrie, are o cultura solida si diversa,

nu este doar un geek care face programare si vorbeste intr-un slang de neinteles

(cel care nu se poate face inteles cu RTB-uri pe limba ta,

nu o va face nici pe limba consumatorului tau).

 

Stapaneste copywritingul clasic

si ii cunoaste bine mecanismele

 

Face diferenta intre un concept si o executie

(cei mai multi nu o fac)

 

Are notiuni solide de branding, marketing si vanzari

 

Poate insoti un consumator

in toate etapele "vietii de consumator"

 

Stie sa scrie impecabil un headline,

o metadescriere, un titlu meta, o descriere meta

sau un URL prietenos​

 

Cunoaste regulile indexarii SEO in page,

de aceea poate sa scrie texte de content consistente

 

Identifica fara dificultate cuvintele-cheie

si stie unde sa le foloseasca

Nu se sperie de textele de 300-500 sau 700 de cuvinte

(cei mai multi cedeaza nervos)

 

Stie ce este un call to action si il poate sintetiza

intr-un snippet pentru a genera trafic ​

 

Gandeste vizual si poate crea un infografic,

poate scrie un eBook

 

Poate scrie atat pentru un consumator,

cat si pentru un robot 

 

Poate sa interpreteze cu usurinta un panou de insight-uri

 

Poate sa genereze usor un plan de postari

care sa nu plictiseasca

 

Intelege ce inseamna sa scrii toate textele unui site de prezentare

sau ale unui site comercial, din header pana in footer, la contact

 

Are imaginatia si determinarea de a duce la bun sfarsit un proiect

cu viziune, generand lead-uri si vanzari.

 

Are viziunea si stiinta de a indexa o singura pagina

sau un intreg site.​

logo bigger gri.png

Servicii de branding:

Strategie

Creație de Nume

Logo Design

Materiale personalizate

Ghid de Brand

Design de Ambalaj

Design Rush Accredited Badge-2020.png
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

© 2020 Logo Bigger

Agentie de Branding

Bigger Brands, Bigger Sales ™

2017_We_Deliver_White.png
cropped-digital-agency-network-dan-globa
logo-22e2c8db1f18334f7196bae4701e1a07f74

© Continutul logobigger.ro apartine

Logo Bigger.