UN BRAND NOU SI AMBITIOS. CITA

Povestea Citei a început cu o maimuță care își dorește să fie aviatoare.

Tradus în limbaj de marketing, am pornit de la nevoia din piață de a avea un produs pentru micul dejun care să fie și sănătos și bine realizat din punct de vedere branding.

Maimuțica Cita a fost inițial un concept cu care am plecat la pețit.

Se pare ca povestea a avut suficientă putere de seducție încât să-l convingă pe producatorul oradean European Food să sufle cu magie peste Cita.

La fel ca-n povești, Cita a prins viață peste noapte și a devenit un brand real, prezent pe rafturile

și pe mesele multor copii din România, Italia, Spania sau Germania.

Campania de promovare a chips-urilor Cita a fost construită în jurul preocupărilor tinerilor săi clienți. Astfel, maimuțica Cita, își propune să unească cele doua lumi, aparent distante,

pe cea a fetelor și a băieților.

logo bigger gri.png

Servicii de branding:

Strategie

Creatie de Nume

Logo Design

Materiale personalizate

Brand Book

Design de Ambalaj

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

© 2020 Logo Bigger

Agentie de Branding

Bigger Brands, Bigger Sales ™

© Continutul logobigger.ro apartine

Logo Bigger.