Servicii de branding:

Creație de Nume​ (Naming)

Logo Design

Stationary Design

Brand Book

Package Design

Web Design

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

Servicii de comunicare:

Promovare 360

Social Media Management

Publicitate (Advertising)

Creatie de text (Copywriting)

POSMs

© 2019 Logo Bigger

Agentie de branding si comunicare

Bigger Brands, Bigger Sales ™

Întregul continut al site-ului logobigger.ro

aparține Logo Bigger.

MELISSIMO E FRESH. AS IT SHOULD BE

PROVOCAREA

Principala provocare a fost sa promovam un produs nou, primul de genul asta din Romania - un suc natural, facut din doar trei ingrediente care odata combinate, iti ofera un boost de vitamina C si minerale esentiale. Pan-aici, toate bune si frumoase. Numai ca sucul se vinde la un pret premium. Si cum ii vinzi ceva la un pret premium unui client care n-a mai auzit de asa ceva inainte?

 

Concentrandu-ne pe beneficii, bineinteles! Melissimo e o bautura naturala, facuta din doar trei ingrediente - apa alcalina, miere pura si catina proaspata. Asta-nseamna ca Melissimo e natural, pur si nu te “surprinde” cu vreo substanta nociva pentru organismul tau.

 

Rezultatul e un branding exemplar si o sticluta adorabila care fura toata lumina reflectoarelor.

Cum am ajuns aici? Citeste mai departe si vei afla.

CEVA DULCE

 

Melissimo a luat nastere ca un raspuns la intrebarea “Cum vindem miere dar altfel?” Pentru ca, vedeti voi, clientul avea deja succes cu un brand de miere (Melarium) insa asta nu a fost destul.

S-a vrut mai mult. Mult mai mult. Asa ca in biroul nostru a rasunat o cerinta simpla:

“Vrem sa avem cel mai bun suc de catina de pe piata!”

 

Bine, bine si unde e mierea atunci? E unul dintre cele trei ingrediente!

Problema a fost ca nu mai exista un produs asemanator pe piata din Romania si asta a fost,

ei bine, o usoara complicatie.

“Ce vrei sa zici? Nu e super usor sa promovezi un produs deschizator de drumuri?”,

te-ai putea intreba.

Nu chiar. Pune-te in pielea clientului pentru un moment. Ai cumpara un produs pe care nu l-ai mai incercat si de care n-ai mai auzit pana acum? Foarte probabil. Dar l-ai cumpara la un pret premium? Putin probabil.

 

Iar asta a fost principalul challenge. Cum ii vinzi ceva unui client care e deja bombardat cu zeci de branduri si logouri in fiecare zi, toate prezentandu-se ca sanatoase, fara zahar, 100% naturale… ai prins ideea.

A fost destul de usor odata ce ne-am prins cum sta treaba.

Promovam la greu beneficiile: e un suc cu atitudine. No bullshit, no compromise. E facut doar din trei ingrediente si nimic altceva. Sigur, asta vine la pachet cu micul dezavantaj al unui termen scurt de expirare. N-are conservanti ca sa-i prelungeasca durata de viata si ne-am folosit de asta ca de un reason to believe - traieste putin da’ e all natural, baby.

Ceva acrisor

 

Apoi au venit primele versiuni. N-o sa le aratam aici pentru ca, sa fim seriosi, cine vrea sa vada asta? Dar putem cu siguranta sa spunem ca eticheta finala nu seamana deloc cu primele variante.

Inca o provocare a fost dimensiunea propriu-zisa a sticlutei si faptul ca trebuia sa incapa cat mai multa informatie acolo. 151 de cuvinte pe o sticla de 250ml, mai exact. Ne-am tot batut capul pana am venit cu solutia perfecta - un font mic dar sharp si un call-to-action cat toata sticla.

Ca sa te faca sa te uiti de doua ori.

Am luat eticheta ca pe un selling tool, asa ca am vrut sa cream ceva care va atrage atentia.

Ceva care te va face sa vrei sa citesti aceasta eticheta si sa cumperi produsul.

Culoarea sucului in sine a fost o mare sursa de inspiratie si un tool minunat de marketing.

 

Raftul de fresh de la Mega nu are si portocaliu intens asa ca de ce sa nu folosim asta ca pe un avantaj? De aici ne-a venit ideea de a nu acoperi sticla cu o eticheta opaca.

Am lasat-o transparenta. Am reusit astfel sa scoatem in evidenta inca un lucru ce diferentiaza sticluta de Melissimo de restul concurentei: culoarea vie.

A SE AGITA INAINTE DE A SE CONSUMA...

 

… sau inca un lucru pe care trebuia neaparat sa-l avem pe eticheta. Sucul e natural, facut din fructe adevarate, iar asta inseamna ca va contine pulpa. De obicei, sucurile de acest gen au un call to action care suna cam asa: “A se agita inainte de a se consuma”. Bineinteles, era prea lung ca sa-l includem pe eticheta si sa arate si bine asa ca a trebuit sa improvizam. “A se agita inainte de a se consuma” a devenit…

AGITA-MA!

 

Acel indemn lung si plictisitor s-a transformat si a devenit sloganul brandului. Simpatic, nu?

Iar acum, brandul Melissimo a crescut si a devenit un competitor serios pe piata sucurilor naturale. Atat de seriosi de fapt incat acum au puterea de a schimba lumea in bine. Si au inceput sa faca asta printr-o colaborare cu o scoala locala de fotbal, oferindu-le micilor atleti sucuri naturale.

Stim cat de important e ca viitorii campioni sa primeasca sustinerea si educatia de care au nevoie asa ca suntem foarte incantati de aceasta colaborare.

“Colaborarea cu Logo Bigger a fost si inca e un succes. Au stiut mereu cum sa se adapteze cerintelor noastre si cum sa ia orice idee, oricat de mica si sa o transforme in realitate. O realitate care acum ne ajuta sa ne crestem si sa ne sustinem brandul,”

Catalin Preotu, owner Melissimo.

 

Iar povestea acestui brand colorat nu se termina aici.

Vom fi acolo sa o spunem in continuare si speram ca veti fi acolo s-o ascultati. :)